Sabtu, 30 Agustus 2014

μα συντονισμένη

Τι είδους εικόνα σας παρουσιάζουμε κατά την εμπορία των προϊόντων σας; Είσαι επαγγελματίας και καλά οργανωμένη ή δεν αποθηκεύει / site σας / ανεξάρτητα κραυγή, "προχειρότητα !," σε εκείνους που έχουν μεγαλύτερη σημασία: οι πελάτες σας; Ας δούμε πώς ένας κορυφαίος πωλητής έχει κερδίσει τον πόλεμο των πωλήσεων, αλλά να χάσει μια σημαντική μάχη: την οργάνωση κατάστημα.

WalMart είναι κυρίαρχη σε τόσες πολλές κατηγορίες με τα διάφορα προϊόντα που πωλούν. Σε 50 χρόνια η εταιρεία έχει περάσει από ένα τοπικό παίκτη σε έναν κόσμο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος και είναι σε καλό δρόμο για την επέκταση σε όλη τη γη της μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά στον κόσμο, την Κίνα.

Όσο WalMart κατακτά νέους ορίζοντες και κυριαρχεί το αμερικανικό τοπίο, ένα πρόβλημα που προκύπτει είναι: τα καταστήματά τους είναι χάλια. Επισκεφτείτε το τοπικό κατάστημα WalMart σας σε κάθε δεδομένη στιγμή και θα βρείτε πλήθη των αγοραστών, αλλά λίγοι εργαζόμενοι. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι απασχολημένοι με το εμπρόσθιο άκρο του καταστήματος χτυπά τις πωλήσεις, ενώ άλλοι είναι διάσπαρτα σε όλο το κατάστημα βάζοντας επάνω απόθεμα.

Γιατί είναι αυτό το πρόβλημα; Ειλικρινά, WalMart είναι θύμα της ίδιας του της επιτυχίας. Χρηματιστήριο αναποδογυρίζει τόσο γρήγορα, ότι το κατάστημα πρέπει να αναπληρωθούν κατά τις ώρες αιχμής κατάστημα, προκειμένου να κρατήσει τα πάντα στο χέρι. Μια καλή πρόβλημα να έχει, σωστά; Όχι, αν είστε πελάτης που θέλει κάτι και δεν μπορείτε να περιηγηθείτε στους διαδρόμους για να βρείτε ό, τι χρειάζεστε, όπως κουτιά των μετοχών θα μπλοκάρουν εν μέρει έξω.

Τον κύριο ανταγωνιστή WalMart, η Target, φαίνεται να έχουν πάρει το σωστό. Καταστήματα τους είναι τακτοποιημένο? τα σημάδια για να σας βοηθήσει να βρείτε διάφορα τμήματα είναι μεγάλα, έντονα γράμματα, και το χρώμα συντονισμένη? και ανασύστασης των αποθεμάτων δεν αναλάβει την διαδρόμους. Από την άλλη πλευρά, KMart ήταν κάποτε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος της βιομηχανίας και πολλά από τα καταστήματά τους είναι παλιά και ατημέλητα. Το πιο σημαντικό, KMart είναι πλέον μια «έτρεξε επίσης« ως άλλους εμπόρους λιανικής πώλησης - συμπεριλαμβανομένων WalMart - έχουν παρουσιάσει ένα καλύτερο μέρος για να ψωνίσετε για τους πελάτες.

Όσο και αν η τιμή είναι ένας παράγοντας που οδηγεί στη νίκη του πολέμου των πωλήσεων, οργάνωση καταστήματος και την καθαριότητα μπορεί να υπονομεύσει τελικά τις πωλήσεις, καθώς οι πελάτες έχουν απενεργοποιηθεί από ένα ακατάστατο περιβάλλον και να επιλέξει να πάει στον ανταγωνιστή σας.

Αν και πολλοί πελάτες θα αποδεχθούν ένα χαμηλότερο επίπεδο της εξυπηρέτησης των πελατών [βοήθεια λιγότερο δαπέδου που διαθέτει, για παράδειγμα], ακαταστασία θα τους οδηγούν μακριά γρηγορότερα από ό, τι οι χαμηλές τιμές θα τους τραβήξει σε. Μπορείτε να tout, "πάντα χαμηλές τιμές, πάντα" στο σύνθημά σας, αλλά οι πελάτες σας θα φύγει αν βρει το κατάστημά σας να αποδιοργανωθεί. Οι ανταγωνιστές περιμένουν στα φτερά για να αρπάξει ό, τι θα χάσετε: μπορείτε να αντέξετε οικονομικά την απώλεια των πωλήσεων;

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar